

Üzüldüm kıza ya ablasının tüy dökücü kremini şampuan zannedip kullanıyor saçları gidiyor yazık


Eğer gerçekse yazık da biz şampuan alırken o kadar özelliklerine bakıyoruz üstünü okuyup alıyoruz kız nasıl bakmadan sıkmış kafasına :D
kaç dakika bekletmiş onu ınanmayın ya saçmalamyın nasıl ıslesın o koke
Fotoshop bu sag kasının baslangıc noktasından kafasının arka tarafına dogru bakarsanız anlarsınız.. acemice yapılmıs ama komık :D
Cevap
7Cevap
Bu yaşta okuma bilmiyo muymuş. Üzülemedim kusura bakmasin
Kızın alnında da çilleri olması lazım
benim bildiğim geri çıkması lazım
kaşlar neden dökülmemiş?
Ben çıkıyo diye biliyorum çünkü onlar saçı sadece kirio
İyi başka bişey olmamış
Hay ya tipi çok komik olmuş ama üzüldüm ya :( 😂
yanları neden dökülmemiş.
Daha cikmiomu?
Üzücü :-D
Ne bilim komik duruyor :-D
emeklilere benzemiş
Viiii😱😱😱
Oha :(((
Çıkar ya saçı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar