merhaba arkadaşlar yüz hatlarım genel itibari ile yuvarlığa yakın ovalimsi bir surat saclarım ı 7 aydır uzatıorm düz saçlıyım ve baya bir uzadı arkadaşım tavsiyesi ile fury sac modelını uygulamak ıstıorm sızce yakısırmı ne dusunuosunuz surat Şeklim bu Fury saç modeli https://www.google.com.tr/?gws_rd=ssl#q=fury+sa%C3%A7+modeli
Güncellemeler
+1 yıl
hic kimsenin bir fikri yok mu :D
Arkadaşlar yuvarlık -oval yüzlü bir erkeğim fury saç modeli sızce bana yakışır mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yok yaptırma.
niye :D