Bu nedir yahu, düdük gibi.
Çorapsız giyince o ayaklar leş gibi kokmuyor mu



Çorapsız giyince o ayaklar leş gibi kokmuyor mu






https://s31.postimg.org/dgewx606z/9575jpg.jpg
Küçük Kalkar Büyüğe Bakar.
#Bkz. Arda TURAN
Bu Pantolon Modasını Bende Soracaktım Taksimde Geçen Sene Vardı Böyle Bir Güruh Son 3 Haftadır Bir Anda Çoğaldılar.
İb-nemsi duruyor bana ters tabi giyen arkadaşlar giyebilir. Bunu giyen erkekle kanka bile olmam adım çıkar sonra.
Siyah çorapsız asla... Hele takım elbisede... Siyah tek geçerim
Tabi herkesin kendi zevki ama ben hiç yakıştırmıyorum.
Gay gibi duruyorlar.
Tesekkür ederim 😊
Cevap
37Cevap
Bir de bizim koca kıçlı, kısa bacaklı Turk Erkekleri bu modaya uymaya çalışınca iyice korkunç bir görüntü ortaya çıkıyor.
Moda'ya ayak uydurucam diye bir tarafini... neyse anliyan anlamistir o tur insanlar. Ben gulmek istiyorum ama komiklikden daha cok acinacak bir durum.
Elenmemizin başlıca sebebi bence tiplere bak hımına
Bilmiyorum ama tahminimce kokuyordur görünüşü de ortada zaten 😷
Tek kelimeyle the butterfly is stopped on horse dick
ya ninemin pabuclarinin moda olcani bilseydim ilk ben atardim piyasaya koseyi donerdim ha :D
Şu modayı çıkaranın aklını seveyim. Arkadaşlarım da giyiyor böyle. Muhattap olasım gelmiyor.
biz erkek gözü ile bakmıyoruz kendilerine ben çorapsız sokaga çıkmam bırak kısa pantolonu
Tatlım babet çorabı giyiyorlar :S Ortada resimdeki pantolon güzelmiş ayrıca. :D
Babet çorabı filan vardır pat diye nasıl giysn corapsiz hey allahm
Baloda giydim sadece öyle pantolon çorapsız ayakkabı giyorum yakışıyor
boyu iyi ayarlamak lazım cm hesabı dikkat etmezsen böyle şebelek olursun itici.
O ne ya öyle gay gibi, delikanlı Ada'm dediğin düzgün normal paça pantolon çoraplı ayakkabı giyinir.
. fotodakı erkegın kalcası kızlara bın basar yapmasınlar ya kız gıbı oluyorlar erkek dedıgın boru paca gıyer o kaaa
asla gm bu aada çoraps8z giymiyorlar babaet çorabıyla giyiyolar :)
Bunları görmek bile mide bulandırıyor sen yakisiyormu diyon mide bulandırıcı bir giyim tarzi
Ben ççok giyiyorum amaa renkli pantolonlarla daha iyi oluyor kırmızı, turuncu, yeşil felan.
Çocukken bu ayakkabılar yaşlı ayakkabısı diye giymezdik şimdi moda olmuş dünya çok garip
Yakisan da var yakismayan da. Zayiflara yakışıyor
yakışmıyor aynenn düdük gi
Yeni pantolon alan erkek temsili dfkgdfgd
Böyle giyenler gerkesiz itici
Çok kötü bir görüntü ya bunu modaa diye lanse edenlerin Allah belasını vermesin😂😂
Yahu görüşlere baktım da kim giyiyor o zaman bunu kimse giymem igrenc migrenc demiş Allah Allah
Çorapsız değil babet çorabı diye bişey var ayrıca yakışana yakışıyo😂
Moda işte ben böyle moda çıkaranın ta neyse 😀
Erkeklik ne hallere düştü
Hiç yakışmıyo aşırı berbat
Yok ya Alışamadım hala böyle giyinenlere
bence yakışmıyor giyinmem
çok çirkin görünüyor:)
yakışmıyor tabiki bu ne ya
Herkese yakışmıyor ama yakışan gördüm.
Babet çorap giyiyorlar. Berbat.
Arda Turan tam komedi ya 😄
igrenc gorunuyo bence
Babet çoraplar bunun için var.
Babet çoraplar işte bu yüzden piyasada
Beni S! kseler yine giymem
Görüntüsü çok kötü
hay bu modayı başlatanın ta
Giymem allah nasip etmesin
Hos bence bide babet corabi giyiyolar zaten
Sadece koreli erkeklere yakışıyor
Çoook itici..
Tam 1bne modeli
Babet çorap var gözüküyor
Hiç yakışmıyor
Giymedim.
para verseler giymem
Alibey köy muhtarı gibi oluyorlar 😀
Berbat duruyor
hayır ya çok kötü
Çok gay duruyo
hayır giymedim
babet çorabı diye bişey var :D yakışıyo bence
Igrenc sevmiyorum
Komik
Babet corabi vardir
yakışmıyor çoğuna
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar