Film galasına ne olarak gittiğine bağlı. Elbisenin güzel ya da çirkin olmasına girmiyorum bu abiye bir elbise. Bence bunu filmin bir çalışanı olursan giyebilirsin en fazla çünkü abartılı. Daha şık ve sade kıyafetleri tercih edebilirsin en basitinden tek renk bir tulum.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
seyirci olarak davetliyim tesekkurler yorumlarınız için
En İyi Cevaplar