Saçımdaki egzama için en yapmalıyım? Saçımı kesmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz, ne yapmalıyım?

Saçlarım belime kadar geliyor, uzun yani. Ama saç diplerim çok kötü durumda önceden sadece hafif kepek gibi olurdu. bunun için eczaneden şampuan da alıp kullandım ama şampuan bitti diyelim bir kerelik başka bir tane kullandım, hemen eski haline dönüyor. hem de daha beter halde. yara oluyor falan. Daha sonra o şampuan da iyi gelmemeye başladı. bioblas iyi dediler onu kullandım berrrbaattt bir duruma döndü saç diplerimin tamamını kapladı egzama. sonra doğal sabun iyidir kullanayım dedim. defne sabunu kullandım o daha da beter yaptı.. şu an çok kötü durumda hem kaşıntı var hem de hep yara olmuş başım... Saçlarımı ne kadar tarasam da saç diplerimdeki pullanma yüzünden hep kepeklerle dolu. Bu yüzden saçlarımı kesmeye karar verdim. Aşağıdaki fotoğraf kadar ya da daha kısa. Peki moralmen çöküntü yaşar mıyım? kendimi bildim bileli uzun saçlıyım... Ne önerirsiniz? Ne yapayım?
Saçımdaki egzama için en yapmalıyım? Saçımı kesmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz, ne yapmalıyım?


Saçımdaki egzama için en yapmalıyım? Saçımı kesmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz, ne yapmalıyım?
Cevapla