
Bu üzüm çekirdeği yağını gratisten aldım gözaltı morluklarina ve cilde çok iyi geliyor muş. suren var mi ona gore kullanacagim

ben kullandım. faydasını görmedim. göz altlarım çok koyu ama mor değil kahve gibi. önce bunu sonrada nar çekirdeği yağını birer hafta kullanıyorsun.
Canım düzenli kullandın mi? Bazıları bir kullanımda bile fayda gordum demiste nette. peki yüzüme sursem bir zararı olur mu? cildim kuru bu ara
demekki sadece morluğa iyi geliyor. düzenli kullandım.
ben yüzümede sürdüm sivilce yaptı minik minik ama herkeste farklı etki yaratabilir bu tür yağlar bende sivilcelenme yapıyor.
Hm anladım canım en iyisi yüze surmemek.. gozaltlarima surerim sadece
Ben kullanıyorum gerçi gözaltı morluğum da yok ama cildi acayip besliyor tavsiye ederim
Benim de bu ara oluştu canım ya morluk.. cildine sivilce yapar dediler kullanmadim korktum
Cildini güzel temizlemeden ne uygulasan sivilce yapar mesela ben karma cilde sahibim herşey sivilce yapardı ama böyle naturel ürünlerde sıkıntı yaşamıyorum nar çekirdeği yağı da tavsiye ederim gözaltı ve yüz için ;)
Daha önce duymamistim onu.. oben dikkat çok ediyorum canım onu da alayim tesekkur ederim 😊
O yüzemi sürülüyodu yaaaa. Ulan bana başka dediler yaa offf :(
Ayet mi yazıyor ln orada? Dikkat et çarpılırsın he.
Cevap
7Cevap
Tuylenme yapar cunku kas kirpik bakiminda kullaniliyo diye biliyorum. Kayisi cekirdegi kremi var aktarlarda onu kullan goz cevrene kirpiklerinide besler yaglar goz cevresinde yag bezesine neden olabilir
her insanın yüzü farklıdır doktor kontrlünde olmadan bitkisel bile olsa kullanmayın. İlla deneyeceksende yüzünün küçük bir kısmında kullan sorun olmazsa devam edersn
gratisten eli boş çıkamayanlara selam olsun
Su gratisten zaten acil uzaklasmam gerek 😀
Ben kullandım göz altına :/ bir sürü beyaz nokta yaptı berbattı
Ciddi mi? Gratistekini mi almistin?
Hadi yaa. ben de dün ilk kez surdum göz altına bu sabah morluklarda azalma bile oldu hatta.. inşallah ben de de yapmaz..
Canım cildime surmedim zaten sadece göz altlarıma surdum sivilce yapıyor diyenler oldu diye korktum.. surneyeyim o zaman ben cildime
iyi geliyorsa bende deneyim.
Biri öyle demiş nette canım morluklarina yok ediyormuş cildi bebek gibi yapıyormuş falan
Bunu sürdükten sonra ojelere de bir el at bence..
Her buldugunuz b. ku surmeyin suratiniza allah askina
Yüzden önce tırnaklara bakim yap kanka
Tırnakların hali ne öyle ya
Iyyyyy tirnaklara bak
morluğa iyi geliyorsa bende deniyim
tırnak pert
İlk defa görüyorum.
kullanmadim
ojelerin sökülmüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar