Çeşitli tekstil markalarından ya da İstiklal'deki Terkos Pasajı'ndan buluyorlardır bence. :D
Karın bölgesinde, bağırsaklar var malum. Bağırsaklar; özellikle duygusal anlamda, bazı nörobilim insanları tarafından, ikinci beynimiz olarak niteleniyor. bkz. www.bilisimgelisim.com/.../...ki-ikinci-beyin.html Bu anlamda, karın bölgemizin, mümkün olduğunca, kapalı olması, daha sağlıklı.
Bunun dışında; yerine ve zamanına göre, isteyen istediğini giyebilir. Gönül ister ki; yer ve zaman kısıtlaması olmasın; ama işte, kısa ve dekolte giyinmek; beyniyle değil, çüküyle düşünenlerin ağırlıkta olduğu bir ülkede, "tahrik unsuru" sayıldığı için, yer ve zaman kısıtlaması da var ne yazık ki...
Ey GönüI! Sana deIi desinIer, divane, mecnun desinIer; sana mağIup desinIer, yeniIginin ziIIet içindeki çocuğu desinIer. Fakat ey gönüI, sana, zaferin sarhoşu demesinIer. Sana, ‘kaIbini kıramadı’ demesinIer. Ey gönüI, haydi yeniIgini mübarek kıI. Kır kaIbini ve ‘gönüI’ oI. KokuIar devşir cennetten; hatta daha öteIerden.
Bir ve ikinci fotoğraftaki normal ölçüde ama ben komple açık olanları sevmiyorum ve giymeyi de tercih etmiyorum. Ama herkesin düşüncesi farklı olduğundan saygı duymak gerekiyor diye düşünüyorum.
yahu çok seviyorum bir iki tane alıyoruum öyle bluz ama dışarda giymiyorum.. ülkemiz henüz o kadar genişlemedi.. hevesini almak için evde giyip gezmek en iyisi
En İyi Cevaplar