
Cok mu kotu duruyor? Lise 1 e gidiyor.. 15 yasinda bunu giyse? Arkadaki yirtmac..
Aynayi sil diye yorum atmayin lutfen. Zaten silincek.

Hmm aynayı silmeyi unutma diye yorum atayım bari :D :D Giysin kötü durmuyor.. Ama ben asla sıkı şeyler giymenizi tavsiye etmiyorum.. Bu alışkanlığınızı hiç bırakmıyorsunuz sonra ve bunlar erkeklerin tecavüz oranını artırıyor.. Kendi kendinizi tehlikeye atıp bağırmayın lütfen sonra her yerde..
aynayı sil :) kötü duruyo çünkü küçük gelmiş :) yırtmaç yırtılıyo nerdeyse ))
bu fotoyu dun gormustum sanki ama farkli soru altinda. amac ne bacim :l
Giyebilir ama açıkçası ben beğenmedim model olarak yırtmaç
Cevap
6Cevap
Bişey görünmüyor ki. Neye göre yorum yapacak millet. :)
yani bence kötü sanki birilerine popo sergiler gibi istekli gözükür
Pantolonla giyeceğin için sorun olmaz bence.
Yanlis giymemis degil mi? Yirtmac arkada olacak?
Evet arkada olmalı.
Biraz bol durursa hic biseyi yok ne var ki bunda
Kendi fotonu çekip attıktan sonra olmuyan kardeşe atmak nedir yeni icatmı mk
bunun sen oldugunu hic anlamadik..
Evet kötü.
#DirenMumya
resim net değil.
Bence o kız sensin.
Tabiki kendisi, ama ifşa ederek hesabini kapatmiyalim lutfen :)
Modadir o moda :D
normal
Aynayı çöpe atın
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar