Artık sarı kafalar değil doğal kafalar görmek istiyoruz :D
Kadınlar saçlarını neden genelde sarıya boyar?
Artık sarı kafalar değil doğal kafalar görmek istiyoruz :D
Sevgilisinden ayrılıp büyük bir değişim yakalamak isteyenlerin boyadığı saç rengi 👍
Aptallar çünkü güzelim doğal saçlarını mahvediyorlar
kesinlikle katılıyorum +1
Bunun nedeni basit kendilerini sarışın göstermek için
Sarının modası geçti artık 😊
keşke geçse kusacağız artık 50 yıldır bir sarı sevdası gidiyor öğğ geldi :D
Aynen 😂
Bu sıralar turuncu oldu yeni trend 😊
pek dışarı çıkmadığımdan bilemiyorum :)
fakat burada gördüğüm kadarıyla mavi yeşil kırmızı gri ve beyaz saç boyamaya başladı ergen deliler. bir de sadece uçlarını boyama modası çıkmış ki ıgrenç birşey. bir de güzel sanıyorlar tam mall bunlar ya ne yiyor ne içiyorlar anlamıyorum
Katılıyorum tabiri caizse çingeneleri andırıyorlar 😂
çingenelerin bile bir tarzı var öyle abuk sabuk şeyler yapmıyorlar ya sevmesem bile doğrusu bu :)
Aynen oyle 😄😂
seninki ne renk? yani saçın :D
Doğal renginde açık kestane 😊 boyatmadım hiç ☺
heh! işte en sevdiğim şey de bu!
kadın dediğin doğal olacak ve kalacak.
beyazı bile olsa dokunmayacak sevilecek o beyaz.
ama gelde bizim özentilere anlat..
Teşekkürler 😊 aynen sizin gibi düşünüyorum
tişikkirlir cispir
Size de tişikkirler gizli 😊😊
rica ederim canım
Cevap
3Cevap
Zevkler ve renkler tartişilmaz.
tartışma değil neden. zevkse neden sarı?
Çoğunluk sarı ben de bunu merak ettim yahu illa muhalefet olacaksın :D
gösteriş meraklısı oldugu ıcın
en belirgin yanları değil mi :)
ole
türk erkeklerin rus kızlara ilgisinden dolayı. çakma sarışın çok ama seviyorsunuz işte
İnsanları Anlamak zor
zaten tüm sorun bu ya :)
Çünkü çok güzel oluyo
sarı seviyorsun demek ki
Örneğin @gülümse34 :)
@gülümse34 bıktık sarı kafalar görmekten :D
Ahdhd aynen ya vazgecin su Sarıdan djdjd
Bide kapkara kizlar platin yapıyor ya of 😂
haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar