Kadınlar saçlarını neden genelde sarıya boyar?

Memlekette orjinal sarışından çok çakma sarışın var. Etraf dip boyası görünen çakmalarla dolu. Neden genelde sarıyı seçersiniz sebebi nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Doğallık güzel olandır
Güncellemeler
+1 yıl
Tolumda nereye baksak 3 kafadan biri sarı.
Artık sarı kafalar değil doğal kafalar görmek istiyoruz :D
Kadınlar saçlarını neden genelde sarıya boyar?
Cevapla