Erkek saçında jöleye yaklaşımınız nasıl?

>Saça jöleyle şekil veren erkekleri çekici bulur musunuz?

>Abartı olmayan jöle kullanım miktarı nedir?

>Jöle ile şekillenmiş hangi saç tiplerinden hoşlanırsınız ve hoşlanmazsınız?

>Jöle haricinde saça şekil vermek için ne tavsiye edersiniz (wax, briyantin, sprey)?

Güncellemeler
+1 yıl
Lisedeyken uzun süre jöle sürmemeye direndim. Neredeyse benden başka tüm çocuklar jöle sürüyordu. Sonunda bir tanesi beni de ikna etti, olm sür işte diye. Hay etmez olaydı. Bir bulaştım bir daha kurtulamadım. Şimdi son 5-6 aydır jöleyi bıraktım sayılır, yavaş yavaş wax'a geçtim. Onu da olabildiğince az kullanmaya çalışıyorum. Ama hiçbirşey sürmeyince de olmuyor. Bir keresinde ehhh eytera beaa deyip saçı sıfıra vurdurmuştum, Keloğlan'a dönmüştüm :DD
Erkek saçında jöleye yaklaşımınız nasıl?
Cevapla