Tırnaklarımın pembe kısmı çok küçük. Oje yakışmıyor. Nasıl uzatırım?









Yorumları okudum yarım saattir gülüyorum insanların senin hakkında dediklerini bu kadar takma eleştiri kaldıramamış ayağına kendini övüyorsun ama komik duruma düşüyorsun
Allah affetsın tövbe ettın mı hiç
Tırnaklarını uzatp törpüyle şekillendirceksin. Zaten parmakların çok uzun, çok uzun tırnak itici durur
tırnak yatağım çok küçük. tırnaklarımı bir kesiyorum, küçücük kalmışlar. :(
Küçük falan değil. Sen bir de benim ellerimi gör. Çocuk eli gibi.
Cevap
15Cevap
Neresi küçük daha ne kadar kocamsn olacaktı. Parmakların aşırı uzun belki oyüzden öyle geliyordur.
Hayır hiç küçük değil. Törpü kullan belli kullanmadigin.
Onca derdi olan varken sen ojeni sürecek yer arıyon kendine ne mutlu sana.
senin tirnaklarina duz kesim yakisir. isaret parmagindaki tirnagini uzat duz torpule
Manikür yaptır düzenli olarak😉
fırıncı küreği gibi elin var, ojenin yakışmaması normal.
boy 1.79
parmağımın uzun olması normal değil mi? bu kadar da sert eleştiri geleceğini sanmıyordum. tanıdıklarım ve arkadaşlarım parmaklarımı çok beğeniyor.
Parmakların çok igrencc :D
boy 1.79 ... parmaklarımın kalınlığının 5 cm ve kısacık olmasını mı bekliyorsun at gibi manken gibi kızdan
Akdjdjjd omu kast etmedim şampiyon sakin ol eğri bügru ya omu dedim benim ellerim bile sennkinden kibar ve düzgün :D
tırnakları göstermeye çalıştım kasıldı parmaklar sinirliyim eleştiriye gelemem k. b knk
Peki 😒
Sennkileri görelim müsaitseler..
Müsaitler canım ne münasebet. Hem sen ne kast ediyon musaitseler derken 😒
Bişey kastetiiğim yok at da görelim canım :D
Atma bana o bakışı :P
https://i.hizliresim.com/bJJOZd.jpg sinir etme sende 😒
ahah :D güzelmiş dediğin kadar da varmış :D
Arko nem erkeklerin erkeksi nemlendiricisi :D aldkfj
Parmakların niye yamuk yumuk
yaşadığım talihsiz bir olay yüzünden canım >:(
Tırnaklarını biraz daha uzatırsan, oje yakışır. :)
Bu ele ne oje sursen yakismaz tatlim kusura bakma
Benim parmaklarkmdan uzun uzatma ;)
parmaklar 45 numara mı?
boy 1.79 ... parmaklarımın kalınlığının 5 cm ve kısacık olmasını mı bekliyorsun at gibi manken gibi kızdan
o at gibi kızı görmüş olsa idim böyle bir yorum yapmazdım :) cüssenle mutluluklar dilerim bayan ;)
o beynini geliştirmen dileğiyle.. hoşçakalın
sizde de birazcık olsa keşke :) ben geliştirmeye devam ederim. esenliklerle
oje yakışmamasının sebebi törpü yapmaman bence
Üşenmemiş o kadar foto çekmiş bravo 👏
boy 175 var mı
boy 1.79
belli maşallah güle güle kullan
O ne lan erkek eli gibi 😂😂
ama çok tatlı onları tutup kıtlatmak isterdim :D
Orta parmak penis gibi:)
bu kız elimi
Evet.
boy 1.79 ... parmaklarımın kalınlığının 5 cm ve kısacık olmasını mı bekliyorsun at gibi manken gibi kızdan
at gibi manken gibimi bu ellemi
eller çok uzun yaa :D
boy 1.79 :D
Uzunlar ksjs
boy 1.79 ...
Amma uzun parmaklarin boyun kac senin 😵😵😵
boy 1.79 :D
Daha kisa deswn inanmazdim ya parmaklarin cok uzunn ve ince cunkuu 😎😎😎
kalınlığı 5 cm kısacık parmaktan iyidir B) baya eleştirdiler ama çevremdekiler hayran..
gerek fiziğime gerek parmaklarıma :P
Ben kotu demedimki farkli geldi☺️ Fizigini bilemem ama parmaklar hayran olunmayacak gibi degil 😁😁😁
dalga geçmee :/
Dalga gecmedimki niye dalga geceyimki ayricaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar