Kar, kış, kıyamet farketmez; Türk Kızı tayt giyer affetmez.

Bayanlar ve baylar bu konuna ne düşünüyorsunuz. Bana göre ''bazı'' kızlara yakışıyor, tatlı oluyorlar. Ama Türk kızı bu işi abartıyor. Her gün her gün de giyilmez ki. Her 10 kızdan 7 sinde tayt. Bide yakışanı var yakışmayanı var.
Kar, kış, kıyamet farketmez; Türk Kızı tayt giyer affetmez.
Cevapla