Ortaokulda çok çirkin bir kız liseye gecince guzellesebilir mi?

Ortaokulda bir cocugu sevmistim beni beğenmemisti. Ondan sonra baska bir cocukla cikmaya baslamistik. Ayrildi benden. F*cede benim icin b. k gibi tipi vardi demis arkadaslarina. bir cocuga sevgilim var demistim, sevgilin kör mü demisti. Bu olanlar 7. ve 8. sinifta oldu.
Sonra lise 1. sinifa gectim Kiz lisesindeydim. Ogretmenlerim arkadaslarim herkes ne kadar guzel olduğumdan bahsetti. Simdi lise 4. sinifa gectim. Her yil herkes benim guzelliğimden bahsediyor. Kendimde bir değisiklik yapmadim oysa ki.
Acaba gelen iltifatlarin nedeni buyuduğum icin olabilir mi?
Ortaokulda çok çirkin bir kız liseye gecince guzellesebilir mi?
Cevapla