Ortaokulda bir cocugu sevmistim beni beğenmemisti. Ondan sonra baska bir cocukla cikmaya baslamistik. Ayrildi benden. F*cede benim icin b. k gibi tipi vardi demis arkadaslarina. bir cocuga sevgilim var demistim, sevgilin kör mü demisti. Bu olanlar 7. ve 8. sinifta oldu.
Sonra lise 1. sinifa gectim Kiz lisesindeydim. Ogretmenlerim arkadaslarim herkes ne kadar guzel olduğumdan bahsetti. Simdi lise 4. sinifa gectim. Her yil herkes benim guzelliğimden bahsediyor. Kendimde bir değisiklik yapmadim oysa ki.
Acaba gelen iltifatlarin nedeni buyuduğum icin olabilir mi?
Sonra lise 1. sinifa gectim Kiz lisesindeydim. Ogretmenlerim arkadaslarim herkes ne kadar guzel olduğumdan bahsetti. Simdi lise 4. sinifa gectim. Her yil herkes benim guzelliğimden bahsediyor. Kendimde bir değisiklik yapmadim oysa ki.
Acaba gelen iltifatlarin nedeni buyuduğum icin olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar