Güncellemeler
+1 yıl
duyduğuma göre bukleler bozuluyormuş düzleşiyormuş saç :(
Tabiki bozulur.. saç kökleri tahriş olur.. Zaten saçların az da olsa dökülür.. Ama sen farketmezsin.. Saçların daha kırılgan bir hal alır. Daha çok bakım gerektirir. Masraflı da olur.. Kepek de yapar.. Saclarınin daha erken beyazlamasina neden olur.. sakın boyatma..
pinar aydin gibi olursun oda kivircik ama sacini boyatmis sariya
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar