cila yaptırsan ya da saçlarını komple küllü bir kahve tonuna boyasan ombrelerin daha hoş durur ben öyle yaptım ilk boyama da sacın eskı halını almıyor 1 hafta da yıne ombreler ortaya çıkıyor ya koyu bir renk seçmelisin ya da 2 boyama yapmalısın arkadaşın ombrelerını oyle kaybettik
En İyi Cevaplar