Oldum olası kaşlarımla imtihanım var. burada böyle simsiyah ve çok çıktığına bakmayın normalde millet yanıma yaklaşınca 'aa kız senin kaşın mı vardı' diyorlar, bunu flash ile çektim.
Çok kötü olduğunu biliyorum ama annem izin vermiyor aldırmama veya şekil vermeme, bu sefer hiç cıkmayacak diyor. Ben kararsızım sizce aldırsammı? Birde bana ne şekilde aldırabileceğimi söylermisiniz? Birde lütfen dalga geçmeyin. :/
kaşlarının öyle bir şekli var ki istediğin her şekle sokabilirsin sadece içini boyaman yeterli bence çok şanslısın kirpiklerinede zeytin yağı sür 1 2 ayda gürleşip uzar
Kaslarin çok az olduğu için seklini çok fazla değiştiremez bence kuaför bu kadar dert etme zaten kaslarinin sekli gayet güzel bence 😄 badem yaginida deneyebilirsin kaslari gürleştirdiği soyleniyor
etrafını toplattır, kaş ortalarına aman sakın ama güzel yumuşak bir kaş kalemi ile o boşlukları güzelce doldurursan (abartmadan) gayet güzel olur. Kaş şeklin kötü değil çünkü sadece uç kısımların etrafı toplanmalı.
Aldırırsan ya da şekil vermeye calısırsan -ki zaten cok bir kaşın yok oyle - pısman olursun. Hint yagı argan yağı ya da serumlarla kasını gurlestirmeye bak sen. Sonrasında istedigin sekli verirsin
En İyi Cevaplar