Cuma günü acaip guzel olmam lazim ozel bir gun sevgilim topuklu ayakkabilari cok sever onu sasirtmak istiyorum ama ben sportif takilirim bir adet disarda giyebilcegim topuklu var oda fotoğraftaki hafif bot tarzi Bunun ustune delikli cok ince bir hirka popomun altinda ve ayakkabilarla ayni renk bir canta almayi dusunuyorum sizce o hava icin bunlar cok mu komik kacar lutfen yardim ya da aklinizda daha değişik bir kombin varsa soylermisiniz
Hava 30 derece ne giyilmeli bu kombin uygun mu fotografli?
Bence bu ayakkabi olmaz Sevgiln topuk seviorsa daha cekici daha guzelini giymelisin bence Bence elbise olmali Elbise bence cok dsha guzel yakisir Belkide secmissundir bile ne giyeceksin?
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya bulusma iptal oldu zaten pazartesi olucakmis o yuzden hava soguk bu botu giymek mecburiyetim var misafirlige geldim zaten burada ayakkabim yok alicak durumda kalmadi sali falan olsa neysede elbise giyilcek bir ozel durum yok abest kaçar ama ust kombinimi farkli yapicam daha hos aman
Güzel kombin, hava sıcak olsa hırkayı beline bağlarsın ya da çantana asarsın , daha güzel görünür.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ohh sonunda bir kiz baciii :D simdi derdimi anlatim sana ozel bir gun benim icin sonucta annemden babamdan habersiz manitayla ayni dovmeyi yaptircaz hava olcak 30 derece gunes tepede ee o ayakkabida kapali millet gotuyle gulmesin sonra bana bu havada bu botmu giyilir diye
Millet niye gülsün , bottan ziyade bağcıklı topuklu ayakkabı o da bildiğim her mevsim giyilir. Millet ne düşünür yerine senin nasıl rahat ettiğin önemli, hem erkek arkadaşına sürpriz olacakmış. Bence güzel , her zaman spor giyinecek değilsin arada değişiklik iyidir.
Ahanda bu kimene abi dimi giyerim istersem kisin sort giyerim kimeneee dur kiz ben bunu iyice guzel bisey yapim kim kime guluyo gosteririm sevdim seni :*
Yok biz konusuyoruz ya onu yarin mesela spor takilcaz oldu ben ozencem o kadar o gelcek esofmanla adamin poposunda kan alirim ayıptır soylemesi gecenin 5i burada ugrasiyim 2 gun sonrasi icin
En İyi Cevaplar