Kızlar, Sinöz leke kremi kullandım yüzüm yandı, sizde kullandınız mı?

geçen hafta sinöz leke kremi aldım sitelerinden, yüzüm mahfoldu, yaralar çıktı kremi kullandıktan sonra. Doktora gittim cildimin yandığını söyledi. Müşteri hizmetlerini aradım hiç ilgilenmiyorlar. Şikayet edicem sağlık bakanlığına. Zaten arkadaşlarda yazmış piyasadan toplatılan bir kremmiş.. Mahvetti yüzümü. Sakın ama sakın kullanmayın.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben iki ay düzenli kullandim hiç işe yaramadı telefonda musteriyi oyalıyorlar kanmayın kötü yorumları siliyorlar sürekli.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu yorumuda http://www.kullaniciyorumlari.org/ sitesinde başka biri yapmış
Kızlar, Sinöz leke kremi kullandım yüzüm yandı, sizde kullandınız mı?
Cevapla