kahverengi sacların yarısından itibaren gecici boya ile renklendirmeyi dusunuyorum, her ne kadar dogal hali guzel olsa da daha once de bunlardan denemisligim var ve begendim. sizce kahve tonlarında hangi renk daha iyi durur? renkler: -kırmızı -mor -pembe -mavi -turkuaz kucuk bir not: begenmeyen kisiler varsa da umursamam, cunku baskaları icin degil kendim icin yapıyorum. gecici boya ile olacagı icinde merak etmeyin, sac boyasında oldugu gibi sacı yıpratıp; yakmaycaktır.
Kırmızı mı? Mor mu? Pembe mi? Buz Mavisi mi?
Turkuaz mı? sizce hangisi?
Sizce kahve tonlarında bir saçın ucuna hangi renk uyar? -resimli- ve detay lutfenn?
En İyi Cevaplar