Tuba Büyüküstün'ün ve Beren Saat'inde gözü lens ama beğeniyorsunuz?

Demek istediğim o ki doğal bir lens bulunca , tipte güzel olunca yok ''ıyy lens takmış iğrenç böğğ çirkin'' denilmiyormuş demi? bazı mallar öyle önyargıyla yaklaşıyor olaya 2 buz mavisi damarlı lens takmış kadın görünce
Tuba Büyüküstün'ün ve Beren Saat'inde gözü lens ama beğeniyorsunuz?
Cevapla