Kızlar, saçlarım baya uzadı ama kırıklar var. Kestirmek zorunda mıyım 😢 ?

Yok mu başka yolu? Bakım kırıkları onarır mı?
Kızlar, saçlarım baya uzadı ama kırıklar var. Kestirmek zorunda mıyım 😢 ?
Cevapla