Saç kesim yapıldıktan sonra fön yapılmazsa kötü durur mu?

Ben saçımı katlı gibi (yani yukarıdan aşağıya doğru uzayan) kestirmek istiyorum. Ama saçıma kesim yapıldıktan sonra ısı gerektiren işlem yapmıycam (fön, düzleştirici, maşa vb.) Saçım kesildikten sonra kötü durur mu?
Not:Saçım dalgalı Lütfen cevaplayınn
Saç kesim yapıldıktan sonra fön yapılmazsa kötü durur mu?
Cevapla