
yaz da geldi malum. bu zamana kadar hiç yanmamaya dikkat ettim ama belki bu yaz bronzlaşmak isteyebilirim :)

Beyaz kir gösterir.
Aman yahu, evde oturmaktan böyle oldum.
Bembeyazsın, evet.
Çok az bronzlaşabilirsin.
cok tatli l*n :( a m k nerde bu kizlar yaa :( bizim. okuldada anca mal mal ders calisirlar :(
ben de geçtim o devirlerden :) bu yıl mezun oldum. rahatım :)
bosver bronzlasma cidden sut gibi super. d
e hormonlarına bağlı annene babana genetiğe bağlı yani gayet normal :D
Cevap
33Cevap
Muhteşem bir görüntüsü var sakın öyle bronzlaşayım falan deme
Bronzlaşmak istiyorsan bronzlaş ama biz beyaz tenliler hep 1 adım daha öndeyiz ;) beyaz ten candır <3
Beyaz ten iyidir ya ben esmerim hep beyaz olmak istedim :/
Bence ten renginden önce kilo problemin var gibi görünüyor :)
ya yok fotoğraf açısıyla ilgili o galiba. 52 kiloyum ama neden böyle çıkmış anlamadım ben de :)
1.60
çok iyi durumdalar bence, ne desem bilemedim :D nice bacakların var :)
Vacaklarini bosverde sen orda kral tv falanmi izliorsun alttan mesajlar geciyor:)
Hahaha hayır ya viva : ))
sen bronz değil önce bir sağlam kızarırsın :D
ve bacaklarını da incelt
Dolmalık biber gordum sanki bir an canim dolma cekti seninkilerde dolmaya benziyo yiyebilirmiyim
hemen bronzlaşman lazım demedi deme hiç güzel durmuyor
Hmmm orası da bembeyazdır o zaman süpersin bence :)
Sanırım bronzlasman vekılovermen lazım canım senın
ya 52 kiloyum ben. boyum 160. kilom gayet iyi
Canım bılmıyorum ama bırazcokdegıl hafıf bır kalınduruyor sankı .
Bence gayet ideal. Hoşuma gitti :D
Televizyon sehpası nasıl dayanmış bu bacaklara :O
beyaz ten çok kötü :(
Kessek çikolatalı süt akar bu ne kiko böyle :)
oha l*n kaç kilosun sen hayvan.
52 :)
yani, evet. Bronzlaşmalısın.
Beyaz olmak daha iyi.
Evet öyle ama kötü bir şey değil bu
Aşırı beyaz tenli ol sen
Bence harika görünüyor
Beyaz ama kötü degil😊👍
Her tenin bir artısı vardır kendine göre :)
Biraz bronzlaş daha iyi olur.
Beygir gibi bacaklarin var.
Tobe tobe daha nler gorucez :)
Bronzlaşabilirsin bence
Kizarir bu bacaklar daha cok
aynen öyle sahibi şanslı bak
yok yok fena değil...
bacaklar tombik güzelmiş
Aşırı beyaz hem de
Yok iyisin benim hatunda böyle
Tv dekiler kicini gorucek
Tam istediğim gibisin bembeyaZ
Cok beyaz iyi degil
Çoraplarda fena yani
hahaha sen bir de altlarını gör :D
Dipdeki çiçekte iyi büyümüş :-)
Beyaz ve kalın
Evet Beyaz tenlisin
beyaz
Evet
beyaz işte bacım
ben şok
neden?
güzel canım
Yoo normalde tenin
ovvvvv iyidir iyi
Sevgiline sor bence
acilen yanman lazım.
Nerde l*n
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar