Saçı 3 numara olan erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Fotodaki kisi benim. Genel olarak soruyorum. Sadece benim hakkımda yorumlar yapmayınız.

Fotodaki kisi benim. Genel olarak soruyorum. Sadece benim hakkımda yorumlar yapmayınız.

saçının kısa olduğunumu düşünürüm askere gideceğini
tertip teskereyi ne zaman alıyon derim :D :D Anlamadğım nokta niye yatarak çektin fotoyu asgfhhahafgh :)))
Kalkıp mı çekseydim alla alla bir de rahatımı mı bozucam :)
waaaayyy narsistiz çok :D
Off hemde nasıl :)
direk 3 numaraya vurdurma kep altı kestir berber bilir daaha karizmatik olur
Nasıl yani üst uzun mu kalıcak?;
Ailem uzun saçada bisey demez kısaya da bu saçlar 10-12 santimi de gördü.
Ben sırf rahatlıgı yıkama ve kurulama kolaylıgından dolayı tercih ediyorum. Dışarıdan nasıl göründüğünü pek önemsemem :)
Teşekkürler :)
Uzun saç severim.
Ben neyi seversin demedim ki. İyi veya kötü kısa saç hakkında bir yorum yapmanı istedim.
Bende bu yip saci sevmedigimi begenmedigimi belirttim. Nesini anlamadiniz?
Peki sağolunuz atar yapmayınız :)
Rica ederim
Cevap
1Cevap
Saçının 3 numara olduğunu düşünüyorum
Bizden bir araba kazandın :)
😅😅
Kötü değil ki
Bacım kendi fotomu sadece görsellik amacıyla koydum. Özgüveni eksik biri degilim yani :)
Yani sac seklin iyi bisi demedim
İyi sagol :)
Herkese yakismaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar