


ilk defa boyatacağım denesem mi
evet güzel olur
hayır güzel olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Güzelim defalarca ombre kullandım öncelikle asla pişman olmazsın her kadın tipine gidiyor ama şu ünlülerin ki gibi devasa bir güzel bir şey bekleme ama sakın kenar köşe kuaförlerede gidip saçlarını yaktırma parasına kıy bak ne kadar da güzel oluyor
Etrafta ombre gormekten icim disim ombre oldu yaptirma gozunu sevim yaptirma
Ya guzel ama b0kunu cikardilar farkli modeller deneyebilirsin daha guzel olur bence 👼
Cevap
2Cevap
tavsiye etmem en güzel saç doğal saç hiç boyatma bile. Köpek gibi pişmanım keşke kendi saçlarımın rengi olsa...
boyat ama pişman olacaksın.. :)
Dene bence sonuçta uçlara yapcaksın
şuanki halin harika hiç elleme
Güzel renk :Dd
Güzel olur.
hayır güzel olmaz
güzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar