Bence ya özgüveni çok yüksek insanlardır veya aksine ezilmiş kendini ortamda belli etmeye çalışan insanlardır siz ne düşünüyorsunuz?






Ben sevmemde arkadaslar takinca iyi oluyor ya. Araba aynalarna eyilirlen retil oluyorduk artk gözlük yetio
aynen
Erkeklerde yay ✔
Kizlarda nay ❌
hadi seni en iyi görüş yapalım :D
hem mental açıdan hem fiziksel açıdan çok güzel ifade ettin :D
Cevap
2Cevap
Resimlerdeki gibi dursalar
öyleleride var canım ya
Artist zengin cool falan
Ben çok severim topik topik olanlı hemde
topik topik derken neyi kastettiniz bağyan?
haaa yuvulak olanlar bruno mars tarzı
helall be kısaca özetledin hayranlık duydum dogrusu :D
Marianooooooo 😍😍😍😍😍😍😍😍
Cok havali.
dimii
Param var diyor
10 liraya ucuzlukcularda satıyor usta
Ben gidiyorum
hayırlı işler :D
Bişey düşünmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar