Kızlar, Halhal takanınız var mı? Takmıyosanız neden takmıyosunuz?


Kızlar, Halhal takanınız var mı ? Takmıyosanız neden takmıyosunuz ?

Sebepsizce bana çok şık geliyo ve etkılenıyorum.. Günlük hayattan tut yataga kadar bence her ortamda sade oldugu surece takabılecegnız bı aksesuar. Tabi ayak bilekleriniz ciciyse.. Eskiden kızlar farklı olmayı ruj surmekte buluyodu, şimdi bakıyorum hala aynı ama herkes makyaj yapmaya basladı.. Farkı da sadece fızık veya tarzınızla cıkartıyosunuz artık. Sokakta yok dıyebılecegım kadar az halhal takan kızlar var.. Peki sız takıyo musunuz? Takıyosanız evde mı takıyosunuz nerdeyse hıc goremıyorum.. Takmıyosanız da neden takmıyosunuz?
Doğrusu bana çok çekici geliyo..
Kızlar, Halhal takanınız var mı? Takmıyosanız neden takmıyosunuz?
Cevapla