Kızlar, Kızlar makyaj yaparken abartılı mı yaparsınız yoksa sade mi?

Kızlar siz makyajlarınızda ne kullanıyorsunuz?

Ağır makyaj; Aydınlatıcı, kontür, fondöten, pudra, göz altı kapatıcı, normal kapatıcı, eyeliner, rimel, ruj, dudak kalemi, far, alık, kaş boyma vs..

Sade makyaj;bb krem, rimel, eyeliner, ruj, allık vs..

Siz hangisini yapıyorsunuz?
Kızlar, Kızlar makyaj yaparken abartılı mı yaparsınız yoksa sade mi?
Cevapla