Böyle bir yatak odası abartı mı olur sizce? Biraz utanıyorum galiba?

Millet yeni bir yatak odası dekorasyonu yaptıracağız ama ben biraz uçuk olsun istiyorum ve mor oda takıntım var. Ama çevreden çekiniyorum, biraz muhafazakar bir aileyiz ve verdiğim örneklerdeki gibi yaptırırsan bana farklı gözle bakarlar diye, belki de ben saçmalıyorum ama size danışmak istedim. Bu modeller çok mu uç ve size neyi çağrıştırır böyle bir oda görseniz, cevabınız benim için çok önemli. Şimdiden teşekkürler...

https://hangidekorasyon.com/2015-yilinda-ev-dekorasyonunda-mor-cizgilertasarimlardekorasyonlar/evlerde-mor-renk-dekorasyonu-fikirleri-2015-5/

Ya da böyle

https://hangidekorasyon.com/2015-yilinda-ev-dekorasyonunda-mor-cizgilertasarimlardekorasyonlar/evlerde-mor-renk-dekorasyonu-fikirleri-2015-16/

Güncellemeler
+1 yıl
Cevap veren herkese teşekkürler, gelen cevaplara göre biraz cesaretli olmam lazım ve 2 numarayı biraz daha hafifletip yaptırmam lazım.. Tekrardan teşekkürler..
Böyle bir yatak odası abartı mı olur sizce? Biraz utanıyorum galiba?
Cevapla