ciddi soruyorum ciddi cevap bekliyorum.
not: hakaret etmeyin lütfen yaşam tarzım sizi ilgilendirmez sadece beni ilgilendirir.
not: hakaret etmeyin lütfen yaşam tarzım sizi ilgilendirmez sadece beni ilgilendirir.
Girersin kimse laf etmez , çünkü kimse müşteri kaybetmek istemez. Orada alışveriş yapanlardan biri bir laf ederse sanane sana mı soracam der geçersin , rahat ol
aynen umarım mağazadan atılmayız görüş için teşekkür ederim :)
Eig için teşekkür ederim :)
aynı kabine girebilrisiniz de
sevişmek istiyorsanız böyle saçma yerleri kullanmayın bence :D
hayır sadece kıyafet denemek için niyetimiz farklı değil. cevap için de teşekkürler..
rica ederim :)
Fantezi dünyanıza hayranim ben ya😄 aman kim gorcek deneyin sansinizi😄
Beni annemle sokmadılar sen sevgiliyi hiç sokmazlar :)
Hahaha
Cevap
36Cevap
Şahsen ben daha önce önceden girdim İzmir lcw de sonra bebeğim bir saniye gelsene dedim oda mal mal geldi :D
biz de lcw de denesek sorun çıkmaz umarım
kimi mağazada perdeli kimisinde kapılı kabinler var :D kapılı kabine girin altta 5 cm lik boşluk var kıyafetleri atın oraya deniyomuş gibi :D Duvarlar falan tahta olduğundan çok ses çıkıyo çarpmamaya çalışın içerde takılcaksanız :D :D
baya tecrübe edinmişsin sanırım :D bunlar benim de aklıma geldi, bakalım artık mağazaya göre bişeyler yapacağız :))
Benim yemediğim b*k kalmadı ya :D Biliyorum o yüzden :D
Aaa canım lafı mı olur. Dükkan sizin, ne demek..
İsterseniz tepişin içerde, hadi hadi bakmıyoruz..
kendi kıyafetini kendin giyebiliyorsan bırak 5 dk beklesin kapıda. yorum yapacaksa yine yapar zaten. bunun yaşam tarzıyla pek alakası yok. bizde rahatız ama bu rahatlığın dışında bişey.
aynı kabine girince ne olacak sanıyorsunuz? bir de şöyle düşünün ayrıca, elbise deneyeceğim diyelim giysilerimi çıkarınca beni göreceği halim ile deniz kenarında gördüğü halim aynı. niyet zaten farklı olsa orada olmayız başka bir yere gideriz ayrıca..
kabinde seks yapacak haliniz yok bende onu düşünerek böyle bişey söylemedim yavrum. bunu senin zihnin anlamaz muhtemelen. o farkındalığa sahip değilsin. sen bu soruyu boşuna sormuşsun
Bazı mağazalarda kabine iki kişi girmek yasak.
Mağazaya bağlı aslında
Niye izin vermesinler ki.. Gerçi orada da irandaki gibi ahlak polisleri türediyse şaşırmam.
rahat ol girersin istediğin mağazada ol fark etmez kimse birşey demez.
teşekkür ederim umarım karışmazlar :)
karışmazlar iç çamaşırı mağazasında dahi girdim o yüzden sanmıyorum :) rica ederm
Giremezsiniz hicbir yer izin vermez buna.. sizce neden izin vermezler..
herkes girdiğine göre izin veriliyor demek ki.
@cansusura agzı olan sallamış işte.. gırerlermısmıs.. adam gıbı bır yere gırsınde goreyım!
@cansusura ya bılıyorum ben buradad olmaz o ne kadar ahlaksılzıga kosakta o kadar degılız yani ! hala!
giysi denemek degilmi amac ;) izin verirler neden vermesinler iyi olur bencede bir dene :)
Özgürlük istediğini yap istersen kabin içinde sevi.. ;D
Kimi neden ilgilendiriyor ki gir canım
teşekkür ederim.. :)
görevli beklemeyen bir yerde yapın ne yapcaksınız. çıkınca orda biri olursa mal mal bakar sadece :)
Herkesin kabinine kimse karışamaz
:):)
hocam birlikte girip neyapıcan amaç nedir onu anlamadım
kıyafet denerken sadece birlikte deneyeceğiz hepsi bu. amaç farklı olsa zaten kabine girmezdik.
ne bilim kabin fantazisi falan dokunur falan
izin isteme sende kimseden girin bişi demeden :) benim çooook anım var öyle :D
Biz giriyoruz birsey demiyorlar.
bize de karışmazlar umarım..
Sen ümran değilmi sin sen bir harikasın ardaya selam
Hoş karşılanmaz bu ülkede , ama biz yapmıştık
hoş karşılanmayacağını biliyorum ama ben de yapmak istiyorum aynı şekilde..
Mağazaciyim fazla ses cikarmazsaniz bisey olmaz ama skesenler bile var :)
biz sadece kıyafet deneyeceğiz başka şeyler olmayacak.
kimse bisey diyemezde kucuk yer scmeyin buyuk magazalar olsun yogunlukta anlasilmaz bile
teşekkür ederim öneri için :)
rica ederim hatta bizim magazaya gel yardimci olurum :)
denemeye değer izin istemeyin :D
yok bir de izin isteyelim :))
Onlar engel olmaz ama pek etik karsilanmaz
biliyorum yine de denemek istiyoruz, teşekkürler cevap için :)
Sevistiginizi düşünürlerse engel olabilirler yani uyarı babinda.
Etrafa mahçup olabilirsiniz
İstersen grup halinde gir, kimse karışmaz..
konyada izin vermezler, izmirde kimse karışmaz
cok ses cıkartmaz isenız birşey olmaz zaten size karısıcak kimsede olmaz sanırım yaşınız büyük ise.
Bu arada dışarda yapmayın gencler azcık özeliniz olsun bence
bişey yapmayacağız zaten birlikte kıyafet deneyip çıkacağız. teşekkür ederim..
Girersin kimse birşey demez
İzin vermezler rezil olursunuz
arkamızı döner çıkarız en fazla ne olacak..
Sert uyariyorlar uyarmisligim var ordan biliyorum :) keyif sizin
anladım peki teşekkürler hangi mağazada çalışıyorsun ona göre mağazanın genel tutumu izin vermeyebilir diye biz de başka mağazalara girelim :))
oldu :) bde yatak versnle içerde sze :D
Girersin ne varki bunda
Tabi buda bir bakış açısı😊
girersin kimse karışamaz
Disari atarlar yaka paca.
Kesinlikle izin vermezler.
He girersınız amaç ne
birlikte kıyafet denemek amaç
Nıye bırlıkte
birbirimizin üzerinde kıyafeti görüp fikir söylemek için.
Gıy dışarıda göster işte hem kabın dar dır
orada başka bayanlar olacak sonuçta kıyafet denemek için bence onlar rahatsız olur zaten bir erkeğin orada dikilmesinden..
Kimse bişey değemez...
Rahat edemezsiniz ki :) ama kimse karışamaz girin
Kabinde bile uyamaniza izin verirler
girersinde çıktından sonra ne derler onu bilemem
bişey deseler de umrumda değil sadece girerken biri görür de ne yapıyorsunuz derse diye düşündüm.
millet dalga geçer rezil olursunuz
senin amacin baska kiyafet denemek filan :)
Girersin
Niye bana viren yok :D
Rezil olun emi.
Ya bırak şimdi amaç farklı orda :)
risk budur
girersin
Girmisligim var
Sanmam
afedersin de, amaç?
birlikte kıyafet denemek.
evet birlikte kabine girmeyi yanlış görmeyen bir yaşam tarzım var.
ben bayan kabinlerinin içinde arkasında yanında sağında solunda erkek görmek zorunda değilim, bu da benim yaşam tarzım. demek ki neymiş? "yaşam tarzı" adı altında kimse kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamaz ve kimse kimseye bu bir "özgürlük"müş gibi hayat dersi vermeye kalkışamazmış.
yaşam tarzım kimseyi ilgilendirmez, diyip de; aslında sizi de ilgilendiriyor edasıyla bu soruyu sorman çok çelişki koksa da yine de nezaketen cevabımı verdim. cevabım da hakaret içermedi, gayet net.
haklısın teşekkür ederim peki sence hangisi daha iyi sevgilime giysimi göstereceğimde onun benimle kabinde olması mı yoksa sizin de kıyafet denediğiniz kabinlerin bulunduğu koridorda beklemesi mi? hangisi daha iyi? ayrıca sen de beni kısıtlayamazsın bu durumda ona bakarsan. çünkü ben de aynı şekilde özgürüm ve bu dediğimi yapmak istiyorum. cevabın için teşekkür ederim ayrıca gayet düzgünce belirtmişsin teşekkürler.
ben değil sorunla sen insanları kısıtlamışsın bence. ben diyorum ki;sen de özgürsün, ama ben de hatta biz de özgürüz. özgürlüğü hier durumda tam olarak isteyemeyiz, bu gibi durumlarda kişilerin kısmi özgürlüğü vardır, daha doğrusu seçimleri. sen bunu çook isteyebilirsin, ama toplumda bu iyi karşılanmıyorsa ve çoğunluğun görüşüne ters ise, orada tam özgürlük kısmının üstüne bir set çekip, topluma uygun tercihler yapman gerek.
kıyafetini aldıktan sonra gösterirsin bir şekilde, beğenmedi olursa gelir mağazadan bedenini değiştirirsin, bu kadar basit aslında.
anladım peki teşekkür ederim görüşünüz için..
Birilerinin haklarının başladığı yerde, ötekilerin özgürlüğü biter.
Girebilirsin
Denenebilir:)
Girersin
girdim :) güzeldi =)
buda mi fantazi türü
fantazi ile alakası yok. sadece kıyafet denerken aynı kabinde olacağız hepsi bu.
Fantezinmi bu
yasak laf ederler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar