Kaşlarımı kendim alınca yara oluyor hep kızarıyor iz kalıyor?

Kızlar sizde de oluyor mu? Kaç kere kuaföre gidersiniz? Ben hiç gitmek istemiyorum aslında. Cok ince alıyorlar. Az uzun halini seviyorum ama kendim düzeltemiyorum pek.
Kaşlarımı kendim alınca yara oluyor hep kızarıyor iz kalıyor?
Cevapla