Omuzlarım çok küçük. Uyuz oluyorum? Çok mu kötü birşey?

Kötü bir durum mu bu ben mi büyütüyorum ? Omuz genişletebilmek mümkün mü ?
Omuzlarım çok küçük. Uyuz oluyorum? Çok mu kötü birşey?
Cevapla