Lazer tüylerime etki etmiyor. Hormonlarım da normal gozukuyor. Sizce ne yapmalıyım?

Ben 1.5 senedir yuzume,elime alexandrite lazer yaptırıyorum ellerim biraz azalsa da yuzumde hicbir degisiklik olmadı.2 ay icinde tuylerim yeniden cıkıyor.Basta biter dedikleri halde simdi tamamen bitmez zaten diyorlar.Ayrıca bir sure sonra igneli epilasyon yaparız demislerdi simdi de bu tuylere igneli epilasyon yapılmaz diyorlar.(İstanbul estetik)Moralim bozuluyor.Böbrek ameliyatı gecirdim ama hormonlarım normal gozukuyor.Ayrıca hormonları bozuk olan bir arkadasım da baska bir yere lazere gitmisti ama onun neredeyse bitti..Sizce ne yapmalıyım?Boynumun sol tarafında bile tuy cıkıyor.Erkekler de benim gibi kızlara direkt onyargılı karsılayıp hemen kezban damgasını vurdugundan uzuluyorum.Sizin bildiginiz benim gibi tuyleri hemen cıkan birine bile cozum bulabilen lazer/igneli epilasyon yapan biri var mı?
Lazer tüylerime etki etmiyor. Hormonlarım da normal gozukuyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla