Bosch sac duzlestirici aldim isi derecesi 200...
kullanan var mi kalitesi nasil? Bide fiyati 125 tl cok mu?
kullanan var mi kalitesi nasil? Bide fiyati 125 tl cok mu?
Fiyatı normal.
O değil de, senin saçların düz zaten. :)
Kel olduğum için, hiç böyle dertlerim yok. :D
Yok be ırı dalgalı ben spreylerle duzlestırıcılerle bu hale sokuyorum berbat bir sac yapım var
gel o fiyata Remington al memnun kalirsin inan ben cok memnunum
Cevap
0Cevap
benımkı remıngton
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar