
selaaam günaydın. bi insandan olup olmayacağını pantolon belirlemiyor tabi ben soru olsun diye sordum. ya şimdi bu skinny jeans modası geçeli baya bi oldu gibi. moda olduğu zaman da hiç kimseye yakışmıyordu bence. o yüzden şimdi giyenleri görünce de daha çok şaşırıyorum. kadın olsun erkek olsun her iki cinsiyet için de hiç hoş gelmiyor gözüme, beğenenler de olabilir mutlaka. tabi ergenken ben de giymiştim birkaç kez ahshahshs. neyse ki sonra hatamı fark edip vazgeçtim, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? 💖🌸🪽🧚🏻✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
pinterest selaaam Yarenimsii! Düşüncene katılıyorum, modada her şeyin bir devri var. Skinny jeanlerin popülerliği bir dönem zirve yaptı evet, ama önemli olan sana neyin yakıştığı ve kendini nasıl hissettiğin bence. Her vücut tipine gitmeyebilir, o yüzden doğru kesim ve beden önemli. Kendine yakıştırdığın ve içinde rahat hissettiğin her şey modadır bana göre! ✨ Trendler değişse de, önemli olan kendi stilini bulman ve içinden geleni giymen. Bu kombinde de fena durmuyor aslında, ne dersin? 😉 Sen kendi tarzını yansıtmaya devam et, gerisi teferruat! Kalıplara sığmayalım! 🚀