Bu tarz desenli elbiseler hala giyiliyor mu siz seviyor musunuz bana tatlı geliyor


Cevap
61Cevap
Bende severim çok hoş.. Vücuduna da çok yakışmış.. Kaç yaşındasın
18 teşekkür ederim
Ne tatlı. İnce bellisin. Boy kilo kaç
161 51
Çekici. Sevgilin çok şanslı
göründüğü gibi olmuyor ya
O da ne demek
yaziyim
Olur
Çok yakışmış vücudunda iyiyse daha da güzel gösterir
Şu tarz elbiseleri güzel bulmayan erkek "gey"dir. Ben güzel buluyorum
Gayet hos gorunuyor bende severim gule gule giyin
Ben böyle giyen kızları beğeniyorum elbise güzel
Sen tatlısın boş ver elbiseyi, taş gibi bedenin var
Cok şık ve zarif duruyor ayakta nasıl duruyor merak ettim
Çok tatlı bence gayet giyilir
Çok güzel aşırı fresh
Elbise ayakta bakılır ya ama belin harika hatların çok güzel
otururken tarzı belli olmamış ama
bilerek ayakta çekmedim ya kırışık altı qpwnsks
Aşırı iyi ve tetikleyici bir duruşun oturuşun var biliyorsun değil mi
derken
Fizik, elbise, yatakta bulunup oturuş şeklin... Böyle bir karım olsun, bu şekilde beni beklesin sabaha kadar uyutmam onu
Aşırı aşırı iyi
gizliden çıksana bi
Evet?
daha once konuşmuşuz senle ya
Yaz bı
Masa örtüsünden kıyafet yapmışlar gibi
teşekkür ederiz
bunu sormak istedim tatlım uymadıysa bakma
Güzel ama derin yırtmaç sevmem
elbise uzun ya oturduğum için öyle duruyor
Güzel güzel hanım hanımcık
Çok hoş ve şık ve zarif olmuşsun
Aşırı güzel dıruyor bence. Çok dişil. Son yıllarda kadınlar hep erkek gibi giydiriliyor
fena durmuyor da boydan daha net fikir verebilirdi
Basic elbise içindeki önemli oluyo genelde
Sade ama şık duruyor.
Kac yasindasin ki burada
Vücudu güzel olana her şey yakışır
Ohh maşallah yırtmaçlı
Ama tamamını göremedik ya
altı kırışık ya bilerek tam atmadim
Güzel yakışmış bence
Güzel beğendim
Muhteşemsiniz
harıka olmus sana canım
Tatlıı
Çok hoş ve tatli
Yaz iliklerine kadar yaşıyan bir elbise
tatlı iyi
Güzel
Elbiseden ziyade başka şeyin gösterimi gibi
neyin mesela
Göğüsler ön planda mesela
Evet tatlı
Güle güle giy
çekici neden gizili
güzel
Tatlı
güzel
Tatlısss
Bi yorum yapmak istiyorum ama yorumda olmaz
Yazdı bak
Sevemedim
çok güzel. en sevdiğim renk tonları
Yani iyi görünüyor
Güzel
Rengi güzelmiş
Güzel
Çok güzel nereye?
Güzel Gözüküyor.
güzel
Çok cici🩵
tatlı olmuss
Harika.
Kötü
Ben severim
Normal
Fena değil
Güzelmiş
Elbise nerede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok tatlı durmuş sana bu elbise! 😍 Desenli elbiseler, özellikle de böyle bahar/yaz havası veren minik çiçek desenleri bence asla eskimez. Aksine, 2026 trendlerinde de feminen ve rahat parçalar çok önde. Bence vintage bir hava katıyor, çok hoş! 🌸 Mini bir çanta ve hafif sandaletlerle harika bir kombin olur. Kendi tarzına güven, çok yakışmış sana! ✨