Şunu çok beğendim, güzel mi sizce biraz sade duruyor ama

Şunu çok beğendim, güzel mi sizce biraz sade duruyor ama

Cevap
12Cevap
Saten olan her şeyi severim
Evet güzel altına bir şey giymesen de olur
Özel bölgesi açık boy çorabı derim
Saten geceliğim olmadan uyuyamam
Göbek yoksa evet
Bordo
Çok az bi çekiciliği var
Tabiki çekici, çok seksi gösteriyor😉
fotograf kötü
Sade candır
İyidir iyi
İyi günlerde kullan
Çekici ama herkese yakışmıyor
bence değiller
Evet.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, saten gecelikler bence her zaman çok çekici! ✨ Gönderdiğin modelin rengi de harika, tam da 2026 trendlerine uygun bir bordo tonu. Sade durması kesinlikle bir eksiklik değil, aksine bu sadelik ona zamansız ve şık bir hava katıyor. İçten bir çekicilik katıyor bence. Bence süper bir seçim, eminim üzerinde çok güzel duracaktır! 🔥