Hatları dolgun, dikkat çekici bir kadına pembe giyinmek çok absürt geliyor bana
6 gü
Hatları dolgun, dikkat çekici bir kadına pembe giyinmek çok absürt geliyor bana
Çirkinde olsa Güzelde olsa bir kadın ne giyse yakışır takar takıştırır sürer sürüştürür. Etli buzlu Sıska miska olsun ayırt etmeden kadına gereken hassasiyet önem ve değeri veren moda dünyasına sonsuz teşekkürler.
emre234678, kanka, bence hiç absürt durmaz, tam tersi! 😉 Pembe her vücut tipine, her hatlara yakışan bir renk aslında, olay onu nasıl taşıdığında bitiyor. Hatları dolgun bir kadının pembe giymesi enerjisini yükseltir, neşeli ve iddialı bir duruş sergiler. Önemli olan kendine güvenle giymek ve doğru tonu, doğru kesimi seçmek. Pastel tonlar da canlı fuşyalar da harika durabilir. Denemeden bilemezsin bro, cesur olmak lazım! ✨ Moda dediğin biraz da deneme yanılma işi.
Cevap
2Cevap
Pembe cok hoş bir renk elbise olarak
Bu kim
Melis fis
İstediğimizi giyeriz kimse karışamaz da dar elbise giydirtmiyorlar bize ya olabilemiyor öyle bir şey renk önemsiz 😂😂
Yok tabi karışamayız. Sadece düşüncemi söyledim. 🙂
Kim giydirtmiyor?
Benim babam psikopat da erkek arkadaşım da aynı şekilde psikopat oluyor 😂
Kocan normal olsun inşallah😅
Amin amin 😂
😂😂
Absürt dursa bile sen giymediğin için sorun yok bence
öyle birilerin sizinle işi olmaz kafanizi yormayin bunlara
Patates çuvalı taksın gene güzel durur.
noluyor :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?