Moda & Stil 4 gü Kadınlar Parmaklara oje sürmek için regl dönemini mi bekliyor? falcon_x Takip Et Xper 7 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Normalde abdest geçirmediği için normal dönemde kullanmayıp adet döneminde mi oje sürüyorlar Kadınlar Parmaklara oje sürmek için regl dönemini mi bekliyor? Cevapla Kadın Soruları Oje Soruları Beğen Paylaş Takip Et
correctamundo Takip Et Master Yaş: 40 , eic 43% 4 gü Abdestle ojenin ilgisi yok, örümcekler istisna. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 4 gü Abdest geçirdiğini zanneden komikler var açıkçası umursamıyorlar pek 0 9 Yorumla falcon_x 4 gü Yani hem sürüp hem abdest alıyolar öyle mi Yorumla Cevap sahibi 4 gü Evet protez tırnak da yaptıranlar var öyle Allah iyi etsin ne diyeyim Yorumla falcon_x 4 gü Cenabet geziyolar ozaman Yorumla Cevap sahibi 4 gü Gusül de ne yaptıklarını bilemem ama çıkarmayanlar evet cenabet geziyor ortalıkta Yorumla falcon_x 4 gü E bu çok kötü bişey bilerek niye böyle yapıyorlar Yorumla Cevap sahibi 4 gü Namazları yok niyazları yok çünkü Yorumla falcon_x 4 gü Namaz kılmasada cenabet gezilmez ki Yorumla Cevap sahibi 4 gü Öyle gezilmez tabiki ama bunu umursamıyorlar maalesef Yorumla falcon_x 4 gü Çok üzücü Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Abdestle ojenin ilgisi yok, örümcekler istisna.
Abdest geçirdiğini zanneden komikler var açıkçası umursamıyorlar pek
Yani hem sürüp hem abdest alıyolar öyle mi
Evet protez tırnak da yaptıranlar var öyle Allah iyi etsin ne diyeyim
Cenabet geziyolar ozaman
Gusül de ne yaptıklarını bilemem ama çıkarmayanlar evet cenabet geziyor ortalıkta
E bu çok kötü bişey bilerek niye böyle yapıyorlar
Namazları yok niyazları yok çünkü
Namaz kılmasada cenabet gezilmez ki
Öyle gezilmez tabiki ama bunu umursamıyorlar maalesef
Çok üzücü
annene sorsana olemi yapiyor ordan ögrenirsin