mesela eşofman giydiğimde popoyu daha çok belli etmez mi
2 gü
Cevap
28Cevap
ben giyorum hergun etegımın altında muthiş duruyor
Kimsenin görmediği bir şey nasıl müthiş durabilir onu anlayamadım
Tanga giydiginiz de iç çamaşırı olarak bir şey giymemiş gibi oluyorsunuz. Yani evet, lop lop kalçalar varsa direkt zank diye ortaya çıkar.
Yıl olmuş 2026 soruya bak kim ne isterse giyer
Bu tür şeylerin şununla giyme zorunluluğu yok üstelik kim ne karışır
Evet giyilir neden giyilmesin sende yukarı çok çekmezsin olur biter
giyilir. incecik bir şey giymezsen üstüne belli olmaz.
Hayır giymem. Eşim isteyince giyiyorum o da evde.
ben günlük olarak yıllardır tanga giyiyorum , yani gayet giyilir günlük olarak.
Yani tayt giyenler giyiyor genelde belli etmesin diye giyebilirsin araya kaçmıyor dersen 🙂
Kullanım amacı günlük değil tangaların ve rahatsız bir iç çamaşırı giymiş olursun, her gün giyenler yok mu tabii ki var ama ne gerek var ki?
Bizim için görüntü güzel olurda giyen için zordur
Evet neden girilmesin
Giyilmesin* olacaktı
Nasılsınız bu arada
Giyilmesin
Teşekkürler ben de iyiyim
Sen daha dışarda hiç giymedinmi gerçekten
pantolonla giydim eşofmanla giymedim
Eşofmanlada çok giyen var hem sallana sallana gidiyo kalçalar 🤭🤭
Deniz hariç her yerde giy
Teşhiri seviyorsan
Ben normal külot giymem ya g string ya da tanga giyerim
Giyilir neden giyilmesin ki
Niye giyilmesinki kiz arkadasim baska ic camasiri giymiyor nerdeyse
Giyilir tabi en son ne zaman giydin
Nasıl rahat ediyorsun onla ya
Giyenler var bence harika
Kararma yapar
Hayır saçmalama
Sende onu istemiyomusun zaten
Evet şu an var mı
Giyilmeli bence sen giy
herkes giyiyor
Görmedim ki hiç
Eder tabiki
Hayır esorfman sıkı ise anca
Giyilmez
Tanganın anacı o
Giy sen sevin çıkar manitalar
Dene
evet giyen çok var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, bu tanga olayı tamamen senin ne hissettiğin ve nasıl bir görüntü istediğinle alakalı bence! 🤩 Günlük hayatta giymek tabii ki senin tercihin. Asıl olay, popoyu belli etmesi değil de daha çok o pürüzsüz hatları yakalamak oluyor, bilirsin. Eşofmanlarda özellikle tayt gibi duranlarda o dikiş izlerini yok etmek için harika bir seçim olabilir aslında. 🤔 Yeter ki sen içinde rahat hisset ve kombinini taşı! O zaman zaten her şey harika durur. 💪