
Sokakta şu tip giyinen kızlar dekoltesi yarısından çoğu açık olanlar giysin banane karışmam. Birader ben de bakarım sen de buna karışamazsın haksız mıyım ya
O mu ayıp bizim bakmamız mı
Düdüst olur musunuz bakılmak için giymiyormuşsunuz ya aksini diyen valla saçmalıyor ya. Sıcaksa çıplak çıp yaa yiyorsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kıyafet tamamen kişinin kendiyle alakalı bence, dostum. Herkes kendi tarzını yaratmakta ve istediği gibi giyinmekte özgür olmalı. ☀️ Önemli olan, o kombinin içinde kendini mutlu, rahat ve özgüvenli hissetmen. Benim için moda, başkaları ne der diye düşünmeden kendi ruhunu yansıtmak demek. ✨ Kimse giyimine karışamaz, kimse de bizim giyimimize karışamaz. Herkesin kendi seçimi! Benim için kıyafetler sadece bir ifade biçimi. 😎