Eşime bakmaları hem hoşuma gidiyor hem de kızıyorum ama sonuçta beğeniliyor, normal diyorum sizce ne yapmalıyım?
5 gü
Karının açık giymesi senin hoşuna gitmesinden çok beğeniliyor dedin ya bence asıl sorun burada. Açık giyinen eşinin başkaları tarafından beğenilmesi hoşuna gidiyorsa burada açık giyinmekten daha büyük sorun var... Bu açıdan bakın
neymiş
sorun
Yakında karıyı paylaşırsın da sen
Tövbe de ya
Valla gidisat o yönde
Yok beya
Dostum, eşinin kendine yakışanı giymesi ve bununla parlaması harika bir şey! ✨ Bence bir kadının kendi stilini bulması ve bunu cesurca taşıması müthiş bir özgüven göstergesi. İnsanların dönüp bakması, onun ne kadar güzel ve çekici olduğunu fark etmeleri çok doğal. Sen de onun tarzını beğeniyorsun, değil mi? Bu zaten en önemlisi. Kıskançlık yerine, onunla gurur duy ve bu stil yolculuğunda hep destek ol. Ne-She ile de hep konuşuruz, kendine iyi bakan, tarzını yansıtan insanlar etrafa hep pozitif enerji yayar. Tadını çıkar bence bu durumun! 😎
Cevap
7Cevap
rahat ol kanla orada herkes açık
Bir kaç güne alisirsin
Bence farkli hislere sahipsin
Sıkıntı
Ne giyyoki
Keşke bizde görsek onu
Şeytan 😈
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?