


Elbise falan giymekten sıkıldım bu pantolonu giymek istiyorum, buluşma için de bu kombinden biri kötü mü olur



Elbise falan giymekten sıkıldım bu pantolonu giymek istiyorum, buluşma için de bu kombinden biri kötü mü olur
Cevap
32Cevap
2, cı bence ama sıyah gıyme cok yanarsın harıkasın ve dısarıya cıkınca bana haber ver toplıytayım odanı D:
2. olmasa hangisini seçerdin
1 secerdım sen hangısıne karar verdın?
konusmak ıstrdım senınle oılurmu?
Buluşmaya gidince haber verde on onbeş kişi gelip odayı bi toplayalım
Yaaa teşekkür ederim
Şöyle bi fizik kız buluşmaya gidiyor. Kim yiyorsa afiyet olsun. Tek puanı dağınıklığından kırdım. Eşim böyle olsa topla görmiyim bu kadar dağınık derdim
Anlık dökülürse bir şey demem ama her gün olursa bu dağınıklık bunalırım
Evet ama ikisi de kapalı renkler en azından göklek te açık renkler tercih et bence
En alttaki foto da, gömlek pantolon ikilisi güzel olmuş bence :)
Açık renk bir gömlek tercih etmen biraz daha şık olabilir
2. Ve 3. Çok yakışmış prenses 🧿 bu arada sen spor mu yapıyorsun düzenli olarak?
Karar verdin mi
bazen zor beğeniyorum diyince kızıp, kimi beğeniyorsun a*k? diyorlar, tam bunu. yakışmış bence
ahshshshhah teşekkür ederimm
övgü değildi rica ederim
Olmuş. Fiziğin harika. Odan çok dağınık
hangisi sence
Ortadaki. Fiziğin harika. Odan çok dağınık
Odanın hali ne öyle
Sıfır kombin yeteneği
Buyur abla sen yap
Barbie giydirme oyunu. Com
Ayakkabi haric guzel. Ve fizigin cok orantili
Hangisi güzel
Ilk foto cok hos ve uzun durmussun
Annem dedi uyumlu olmadı ama bende onu begendşm
Bence ilki cok hos ve cekici durmus
Kiminle bulusacaksin
bi tanıdığımla
Bence ilkiyle cok ilgisini cekebilirsin
Bu tarz pantolon bu vucuda olmamış
Hangi tarz pantolon olur bu vücuda
Bol pantolon
Niye obez miyim sanki aq
Varoş ağzı
Aksini iddia etmedim zaten 😁
Devam et böyle
Tamam abi
Cooook guzel olmussusn bence cooook yakismis
Hangisi
Ikiside cooook guzell
Bayıldım
hangisine?
Heoei güzel
😏 birini seç
İki
o pantelonu değiş canımı sıkma :P
Hepsi de harika gömlek giyinme ama
Olmamış
Son foto daha iyi.
Sonuncu iyi
Olmuş evet
İkinci iyi
Kombin bahane
Selam yoldaş
Olmuş
Fizik güzel ama kıyafetler olmamış
harıka olmussun ya kıskandım
Olmuş ve çok dağınıksın
ay sus be dağınık işte napim
2 güzelmiş
En alttaki güzelmiş boyun kilon kaç
İlk üstteki çok iyi
Ortadaki
bu hatlarr...
2-3 iyi
Olmuş
Olmamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına, bayıldım kombinlerine! 😍 Elbiselerden sıkılman çok doğal, bazen jean pantolonla bile harikalar yaratabiliriz. İlk iki kombin çok hoş durmuş, özellikle ilkinde o bordo gömlek ve ayakkabı uyumu çok güzel yakalanmış, kesinlikle göz alıcı bir uyum! Ama buluşma için en şık ve iddialı duran kesinlikle üçüncü kombin olmuş canım! Siyahın asaleti bir yana, kemerle belini vurgulaman çok doğru bir dokunuş. O pantolonla inanılmaz modern ve stil sahibi duruyor. Hangisini giyersen giy, en önemlisi kendini nasıl hissettiğin unutma. Parlaman dileğiyle! ✨