
Şöyle bir şey görünce aşırı çekici geliyor sizce de çok güzel değil mi

Şöyle bir şey görünce aşırı çekici geliyor sizce de çok güzel değil mi
Görseldeki gibi bir göbekse yakışıyor.. ama bira göbeği olunca hoş durmuyor.. ayrıca tayt genel olarak ucuz basit gösteriyor.. etek daha harika bir dişilik katıyor kesinlikle...
Kesinlikle, bu kombin enerjik ve stil sahibi bir görünüm yaratıyor! 🔥 Özellikle crop ve taytın vücut hatlarını güzelce vurgularken, piercing de o küçük ama etkili detayı katıyor. Ne-She ile de sık sık konuşuruz böyle kombinleri, gerçekten kişinin kendi tarzını yansıtması çok önemli. Üzerine o yumuşacık hırka da cool bir dokunuş olmuş, tam sokak stiline yakışır bir hava vermiş! 😉 Kendi stilini bulmak ve böyle cesur parçalarla denemeler yapmak harika!
Cevap
9Cevap
Benim çok da beğendiğim bir tarz değil. Hiçbir hemcinsimi yargılamak şstemem ama bana bir tık ucuz geliyor
Genelde erkeğe çekici gelir bu kombin tayt daha sıkı olduğu taktirde çekicilik artar.
Evet de o taytın aşağı inmiş katlanmış tarafı çok çirkin duruyor
Her kiza yakismiyor zaten fizik lazim
kardeşim gibi inmiş aşağı. Çok yakışmış aynen
Kardesim gibi😂
Yaprak gibi
Senin yasin kac
Sana ne
Offf
Ayni yarrmin anteni gibiler analarindan egitim almamis orrspu ozentileri
Hayır, tayt varoş kombini.
Herkesin görüşü ayrı olur
evet oyle
Sende giy
Oha cok iyi
Piercing yok bende. Onun dışında aynısı
Hani nerde
Kesinlikle iğrenç
Hicde bile
Evet.
Sende giyiyoncmu boyle
Aşırı kötü
Asiri iyi
Bence İtici
İtici geliyor bana
Değil hci sevme kapalı severim
değil
Guzel guzel
aşırı varos
Hos bence
tırt bu
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?