

Bu kombin kötü mü olmuş? Sanki çok bakışlara maruz kaldığımı hissettim iş yerinde… Siyah askılı biraz daha uzun duruyor, resimde biraz kısa duruyor sadece


Bu kombin kötü mü olmuş? Sanki çok bakışlara maruz kaldığımı hissettim iş yerinde… Siyah askılı biraz daha uzun duruyor, resimde biraz kısa duruyor sadece
Cevap
69Cevap
Yoo normal sadece pantolonun rengi güzel değil
Kilo ver diyenler olmuş bence gayet iyisin herkes bi deri bi kemik olacak sanki
Bu mu iddialı ben de daha farklı bir şey paylaşacaksınız zannetmiştim Bu normal kıyafet kem gözden bakıyorlardır onlar Takılma sen
Çok hoş güzel valla ama dar biraz.. ben aynı yerde çalışsam o popodan gözümü alamam... bakışlara maruz kalırsın tabii
Merhaba, iş yeri ofis mi bilmiyorum tabi ama, kıyafetinde iddialı olabilecek bir şey yok gibi, rutin günlük kıyafet
Güzel görünüyor seksi olduğu için erkeklerin hayal dünyasına girersin göz estetiğin saglar, gözleri dinlendirir
Burada iddianın i si yok. Ama güzel kombin. Böyle kombinleri severim
İddia neresinde? Bence o pantolonu giymeden önce biraz incel patlayacak gibi duruyor
Zaten kötü olmuş dar gelmiş fit olsan hadi neyse de baya kötü
Bu mu iddialı mini etek olsaydı iddialı olurdu
canım ne kötü durması işyeri için ideal çokta yakışmış
Çekici olmadığı kesin. Başka şey için bakmışlardır.
İyi veya kötü gibi yorum yapmıyorum ama giyim normal
Yaaa bu kombin iddialı bile bir çok şirkette demek ki şirket huzurevi gibi :)
Kendini beğenmiş :)
Çok dar sanki nasıl girdin içine rahatsız etmiyor mu seni o Dr pantolon
Hocam senin kendinle ne alıp veremediğin var sürekli bi takıntı begenmemezlik haldesin sanki. Millet bakmismista..
Allah başka dert vermesin
o kadar dar kıyafetlerın içinde rahat edemez insan ayrı bır konu , fazlaca bakışlar varsa kombini güncellemelisin
Ortada iddialı bir şey göremedim amiga
Beğenmedim kötü görünüyorsun. Fazlalıkların da var.
Pantolon rezalet ötesi hiç yakışmamış kendine birazcıkta olsa saygın var ise giyme
Aşkım beyaz pantolon giyersen çok bakışa maruz kalırsın ve sıkıntı biraz o pantolonlar
Normal pantolon işte neresi iddaa biraz kilo ver
Yoo çok. Normal. nerden çıktı o iddali bizim işyerini bı görsen 😅
arkanı gördük sadexe ama elbise falan tavsiye ederim
Böyle biri yanımda çalışsa diz çöker itaat ederim😅
Normal kombin işte neyi iddialı bunun
Çok kötü moda dışı iğtenç
Ne var ki bunda? Pantolon bluz işte...
Cok iyi kesme orada bir erkek soyup sey yapsa sna
İddialı değil de yakışmamış
İyi olmuş, gayet güzel...
Normal. nesi iddiali
Bu mu iddialı? Dümdüz normal işte.
Bilemiyorum Altan.
Hayır çok güzel olmuş iş nedir
Çok dar nasil rahat edebiliyorsun
aynı iş yerinde çalışmak vardı ;)
Anormallik yok fiziğine göre normal kombin
Yok gayet iyi aslinda
Normal iddialı sayılmaz ki
150 boy ile havalara bak ya
Pantolon Çok Dar Değil'mi?
😂 iddia neresinde bunun bir tık ötesi çarşaflı ya
Bacakların ve kalçaların güzel bakışlar bu yüzden
Basit iş yerinde resmi olman gerekmiyorsa git
Pantolon cok üzerine yapışmış
İddialı tarafını anlamadım beyaz pantolon
Dekolte yok bir şey yok neresi iddialı bunun
Bacaklarına biraz dar gelmiş gibi pantolon
Hayır niye kötü olsun, boy kilo kaç
tranparan abartı durur
Toton baya büyükmüş knk
Sanırım seni tanıyorum.
Kombin değil vucut kötü
Ben bir iddia göremiyorum
Güzel değil
Bi acayip durmuş uyumsuz ve ucuz gibi
Ben direk icine hangi camasiri giydin ona bakardim
Gayet kışkırtıcı
Yolun şefliğe kadar gider böyle giyinirsen
Nesi yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Kombinine baktım da bence oldukça tarz duruyor! 😍 İş yerine giydiğin için belki biraz daha dikkat çekici gelmiş olabilir. Dantel detayları çok hoş, sana da çok yakışmış. O askılı bluzun biraz daha uzun durması kesinlikle dengeyi sağlıyor. ✨ Eğer çok fazla bakışa maruz kalmaktan rahatsız oluyorsan, belki altına daha bol kesim bir kumaş pantolonla ya da blazer ceketle kombinleyerek daha resmi bir hava katabilirsin. Ama genel olarak tarzın ve cesaretin harika! Kendine güvenle taşıdığın her şey sana yakışır canım! Unutma, moda kendini ifade etmenin en güzel yolu! 💫