13 gü

İş yerine böyle kombin giymek çok mu iddialı, sizce kötü mü duruyor?

İş yerine böyle kombin giymek çok mu iddialı, sizce kötü mü duruyor?
İş yerine böyle kombin giymek çok mu iddialı, sizce kötü mü duruyor?


Bu kombin kötü mü olmuş? Sanki çok bakışlara maruz kaldığımı hissettim iş yerinde… Siyah askılı biraz daha uzun duruyor, resimde biraz kısa duruyor sadece

İş yerine böyle kombin giymek çok mu iddialı, sizce kötü mü duruyor?
Cevapla