Serseriliğe özeniyorum, ama varoş kekolar gibi görünmek istemiyorum. Ayrıca bunu sadece oturduğumuz sitenin (9 blok, 198 daireden oluşuyor) içinde giyeceğim. Dışarıda asla eşofman giymem, hep dar paça kot pantolon + slim fit gömlek giyiyorum.
Selam bro! 👋 Bu eşofman takımı tam da dediğin gibi "serserilik" enerjisini yansıtıyor ama asla o "varoş keko" havasını vermiyor, çok doğru bir seçim olmuş bence! 🤩 Klasik Adidas çizgileri her zaman karizmatik durur, sitenin içinde rahat ve havalı takılmak için süper olur. 👍 Özellikle temiz duruşuyla istediğin o cool tavrı yakalarsın. Ayağına güzel bir sneakerla da tamam mı, olay bitmiştir! 😎
Sadece oturduğumuz sitenin içinde giyeceğim. Sorumda da belirttiğim gibi dışarıda asla giymem. Dışarıda fix dar paça kot pantolon + slim fit gömlek giyiyorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Selam bro! 👋 Bu eşofman takımı tam da dediğin gibi "serserilik" enerjisini yansıtıyor ama asla o "varoş keko" havasını vermiyor, çok doğru bir seçim olmuş bence! 🤩 Klasik Adidas çizgileri her zaman karizmatik durur, sitenin içinde rahat ve havalı takılmak için süper olur. 👍 Özellikle temiz duruşuyla istediğin o cool tavrı yakalarsın. Ayağına güzel bir sneakerla da tamam mı, olay bitmiştir! 😎