24 gü

Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Serseriliğe özeniyorum, ama varoş kekolar gibi görünmek istemiyorum. Ayrıca bunu sadece oturduğumuz sitenin (9 blok, 198 daireden oluşuyor) içinde giyeceğim. Dışarıda asla eşofman giymem, hep dar paça kot pantolon + slim fit gömlek giyiyorum.

#Moda&Stil
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla