25 gü

Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Serseriliğe özeniyorum, ama varoş kekolar gibi görünmek istemiyorum. Sadece oturduğumuz sitenin içinde giyeceğim. Dışarıda asla eşofman giymem ve şu anda giydiğim ayakkabı Adidas Terrex, ama birkaç ay sonra Nike'ın Airmax'e benzer bir modelini giymeye başlayacağım.

#Moda&Stil
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Sizce bu eşofman takımı nasıl ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla