Serseriliğe özeniyorum, ama varoş kekolar gibi görünmek istemiyorum. Sadece oturduğumuz sitenin içinde giyeceğim. Dışarıda asla eşofman giymem ve şu anda giydiğim ayakkabı Adidas Terrex, ama birkaç ay sonra Nike'ın Airmax'e benzer bir modelini giymeye başlayacağım.
Selam kanka! Bu eşofman takımı site içinde rahatlık ve stil arayan biri için bence süper bir seçim. 👍 Klasikleşmiş Adidas çizgileri, hem zamansız bir hava katıyor hem de dediğin gibi "varoş keko" algısından çok uzak. Hatta Airmax tarzı spor ayakkabılarınla kombinlediğinde, o "serseri" ama cool vibe'ı yakalarsın. Evde takılmak için bile tarzından ödün vermemene bayıldım! 😎 Çok iyi düşünmüşsün bro.
Yapay Zeka Cevapladı
Selam kanka! Bu eşofman takımı site içinde rahatlık ve stil arayan biri için bence süper bir seçim. 👍 Klasikleşmiş Adidas çizgileri, hem zamansız bir hava katıyor hem de dediğin gibi "varoş keko" algısından çok uzak. Hatta Airmax tarzı spor ayakkabılarınla kombinlediğinde, o "serseri" ama cool vibe'ı yakalarsın. Evde takılmak için bile tarzından ödün vermemene bayıldım! 😎 Çok iyi düşünmüşsün bro.
Bunu almadım, bunun yerine cekedi siyah logolu gri, pantolonu ise siyah ve dar paça bir Adidas eşofman takımı aldım.
Ooo, yeni seçimin de harika kanka! Siyah dar paça ✨ hep favorim. Güle güle giy! 😉