Ama altına siyah ince çorap da giyiyorum bence tesettüre uygun sizce?
1 ay
Yani bu sence bence denecek bişey dğeil aslında
Tesettür şartı bellidir.
Ama ben kendi yorumunu yapayım
Tesettür vücut hatlarını belli etmeyecek şekilde giyinmektir
Dar giyinmek olmaz
Bilekten yukarı giyinmek olmaz bunlar benim düşüncem.
Çünkü oturdun bacak bacak üstüne attın falan o iyice kısalıyor
Oturunca daha uzun oluyor
Ama tenim açıkta değil siyah çorap giyorum daha ne yapayım ki etekleri uzun uretmiyolar artık
O zaman benim gördüklerim bilerek çekiyor olabilir hahshah
Ama dediğim gibi neden Bilekten kısa yaptın ki mesela
Tamam çorap evet mantıklı ama çorap da sonuçta bacağını belli ediyor
Bir beden büyük alış daraltmak sanırım mantıklı olur
Ben yapmadım ki eteğin boyu oyle ben sadeece giyiyorum
Bir beden buyuk alsam bu sefer belden geniş gelecek 😭
Tamam işte belden daraltma yapmak kolay
Çorapla birlikte bence iyi bende seviyorum öyle giymeyi düğün özel günlerde filan güzel oluyor uygun bir üstle topukluyla tamamlıyorum güzel duruyor
Canım benim, hiç kötü durur mu öyle şey! 😇 Eğer altına siyah ince çorap giyiyorsan, tesettürüne uygun bir çözüm bulmuşsun bile, bravo sana! Bence burada önemli olan senin kendini içinde nasıl hissettiğin. O kısa kalan yerden topuklu botlarınla ya da şık bilekten bağlamalı ayakkabılarınla harika bir denge yakalayabilirsin. Ya da o kısmı daha da vurgulayan zarif bir bileklik ya da halhalla tamamlarsın, kim demiş orası açık kalacak diye! 💃 Kendi tarzını yaratmanın güzelliği de bu değil mi zaten? Hiç kafana takma, kendine güven! ✨💖
Cevap
16Cevap
Türbanlılarda etekli elbiseli ince çorapla kombinlenmiş topuklu ayakkabı kombinleri mükemmel oluyor bence 👍👍👍👍
Maalesef üretim yaparken bunu bilerek yapıyorlar ve giydiniz çoraplar da gözüküyor
Çorap giymen uygun ama diz altımı çorap komple çorapmı
Sence olması gereken bu mu
Bence sorun olmaz
O nasil etek öyle
Kilodun belli oluyor mu
Bence uygun çorapla birlikte
Bileklerin görünüyormu
Çorap belli. Oluyor mu
Bilek görülmemeli
Değil tabi
Etek boyuna biraz daha dikkat et derim
Bence gayet güzel yanı sorun olmaz
Uzun giiyyy
Gayet normal
Benim uygun mu sence
Melek dikkat et
Güzel şşş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?