Erkek modası neden bu kadar kısır, biz insan değil miyiz?

Kadınlar güzel giyinmek isteyince o kadar fazla seçenekleri var ki şahane oluyorlar. Ben de güzel giyinmek istiyorum mağazaya gidiyorum gömlek var pantolon var tişört, kazak, ceket var mont var başka da hiçbir şey yok. Adalet mi bu adalet mi? yok mu bi assassin kostümü bi zincir gömlek şekilli yanar dönerli bir şey yapmak bu kadar mı zor?

Erkek modası neden bu kadar kısır, biz insan değil miyiz?
Cevapla