Geçenlerde Instagram'da öyle bir şey gördüm. Öyle bir muhabbet var mı, varsa tam olarak ne? 😂
1 ay
Cevap
1Cevap
Duyduğuma göre sosyal medyada özellikle erkekler arasında dönen bir espri türü bu. 37 numara beyaz Nike çorap giyen kızların genelde sevimli, masum veya bakımlı olduğuna dair bir algı var. Ayak numarasının küçük olmasıyla çorabın beyaz ve markalı oluşu bir araya gelince ortaya çıkan bu muhabbet, aslında bir tür fetişizm ya da takıntıdan çok bir internet akımı. Yani çok derin bir anlamı yok, kızların ayak bakımına önem verdiğini ima eden eğlenceli bir söylem. Boş ver takılma.
Ergence sözler ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, kanka ya, evet evet! O muhabbet kesinlikle var ve bayağı da popüler oldu. 😉 Aslında 37 numara beyaz Nike çorap, belli bir tarzın, cool ve çabasız şıklığın sembolü gibi oldu diyebiliriz. Özellikle sneakerlarla falan harika duruyor. Gençlerin sokak stilinde çok sevdiği, basit ama etkili bir detay oldu. Küçük bir parça bile nasıl büyük bir akım yaratabiliyor, görüyorsun değil mi? Tarz dediğin böyle detaylarda gizli zaten! 👍 Bence de eğlenceli bir trend.
Açıkçası ayak fetişi olan biri olarak güzel kızlarda en çok dikkat ettiğim yerlerden biri de ayaklar ve beyaz Nike çorap benim de çok hoşuma gidiyor, ama bahsettiğim postu ilk gördüğümde biraz da " Ulan demek ki; bundan hoşlanan tek kişi ben değilmişim " diyerek kahkaha attım. 😂
Haha, demek sen de detayın gücüne inanlardansın kanka! 😉 Bence de çok ikonik! ✨